2016 - 2017

Gott nytt år fölket!
Hoppas ni hade en bra dag!
Våran var riktigt bra iaf. Mats fyller ju år på nyårsafton så vi började med en frukost, presenter och soffhäng. På kvällen hade jag ordnat bord tillsammans med våra närmaste vänner för att vi skulle äta en middag och fira Mats lite extra. Blir lätt att stackarn glöms bort när man fyller år på en dag där majoriteten av befolkningen festar till det på ett eller annat sätt.
Tillbaka till våran lägenhet där vi blev kvar hela natten förutom då vi gick upp på taket för att skrika gott nytt år till varandra.
Förstår egentligen inte varför vi springer upp dit för det är förbjudet att skjuta raketer inne i city och de är bara komunen som får göra det på vissa områden. Sen fanns det ju självklart dom som inte lyssnar på lagarna! Banditer!
 
Hade sjukt kul och jag har fortfarande skrapsår på knäna efter att det spårade och vi körde " disco " och jag skulle glida så där coolt på knäna ( POWERSLIDE!! )... glömde bort att jag hade klänning.
 
Avsluade festen runt 6 på morgonen och startar året som jag har gjort dom senaste 17 åren av mitt liv. Sliten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0