Los Angeles

Vad hände med bloggandet... jo jag kan säga så här, jag drog ut på tiden och till slut var det så mycket skulle ordnas så det blev overload.  Efter en vecka på resan tänkte jag att jag skulle börja blogga men märkte då att vi har ju bilder på 5 olika kameror. Systemkamera, liten kamera, GoPro och båda mobiltelefonerna. Tanken på att sätta sig ner och styra med allt det där gjorde mig trött och det slutade med att jag sket i att äns starta datorn. Idag, ca 1 och en halv månad senare laddar jag över bilder och försöker få ordning på skiten.
 
För er som har missat så var Mats och jag ute på en resa i 1 månad i USA.
 
Börjar med att slänga ut en bildbomb från Los Angeles.
 
Vi var bara där i 5 dagar men vi hann åka iväg på hikes  och chillade bakom Hollywood skylten, äta mat från olika food trucks, dricka öl , strosa runt på Melrose, hänga med vänner och gå på konsert.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0