Månadens Favorit April

Men ja! Det tog sjukt långt tid men den är min nu. Kat Von D - Shade and Light eye palette. En matt palett i bruna färger och här finns verkligen bruna skuggor som passar alla hudfärger. Paletten är gjord i hård papp och känns härligt tung i handen. Färgerna och är uppdelade i tre kvartetter - Neutral,  kall och varm. Skuggorna är pigmenterade och är lätta att arbeta med men jag kan dock tycka att dom ljusa skuggorna är liiiite lite pudriga men det är absolut inget jag stör mig på.
 
Jag verkligen älskar den här paletten och man kan göra så sjukt mycket med den.,
Paletten finns att köpa på Sephora och kostar ca 450 SEK vilket betyder att skuggorna kostar ca 38 kr styck. KAP!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0