Musikvideo

Förra helgen började inspelningen på The Cruel Intentions nya musikvideo. Vi åkte ut till Askim där Eiliv lyckats ordna så att vi får tillgång till en supergrym lokal. Ja jag kommer att skriva vi nu även fast varken Therese eller jag är med i bandet. Säger alltid Vi när jag snackar om TCI's kommande spelningar och liknande haha.
I alla fall. Lokalen var så sjukt stor och häftig och det vi har sett av videon so far så ser så jäkla grymt ut. Nu har  i alla fall jag bara lyckats se lite småklipp men ändå, det ser så sjukt grymt ut.
 
Idag fortsätter inspelningen och då ska vi vara på Rock In.  Så nu sitter Mats och jag här hemma och väntar på att Therese och Jimmy ska rulla in i Oslo så att vi kan dra ner till R.I
 
Här kommer lite pics från förra helgens inspelning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0