Horseback Riding

När jag var liten red jag på ridskola, vilket är typ 20 år sen.  Jag har länge velat sätta mig på en hästrygg igen och varför inte passa på att ta en ridtur i djungeln när man är på Hawaii?
Vi åkte ner till en dal där stallet och hästarna väntade på oss. RIktigt härlig miljö som vanligt. Det svåra var att en hel del mangos och advocados ( Största jag har sätt! )  hade ramlat  ner från träden och hästarna drog sig gärna in i skogen för att smaka av dom. Två timmar på hästryggen kändes som 30 minuter. Jag vill börja rida igen!
 

avocado time!
 
 
Kommer ni ihåg sista scenen i Water World? När dom kommer i land på ön?
Här är stranden där dom seglar in till.
Har ni inte sätt filmen så bör ni göra det nu. lätt en av mina favoritfilmer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0