Världen bästa efterfest.

I helgen firade vi Pöscha som fyller år idag!
Grattis underbara Pöscha,  du är bäst och förtjänar det bästa!

Iaf, vi var ute ett gäng och käkade innan vi bar oss hem till Pöscha och Danne där det bjöds på bål och all typ av snacks! Satt kvar allt för länge men kände att vi ville gå och se lite folk så vi tog en krog i närheten. Jag som skulle ta det lugnt, vilket jag också gjorde fram till kl 3 då jag helt plötsligt kände att jag inte var färdig. Pöscha bjöd över till efterfest så Mats, Daniel, Pöscha och jag gick tillbaka hem till dom. Där kom shots, öl, rosén och vinet fram och vi satt uppe långt in på morgonen då solen redan var uppe och jag ville hem. Mats skulle bara dricka upp så jag la mig i soffan. Japp, där vaknade jag sen upp av att vi alla ligger och skedar varandra och klocka är tre på dagen!! Jag kom med andra ord inte så långt. Vi la oss ute på balkongen där det var minst 20 grader och där låg vi och snacka skit tills det plötsligt var kväll och grillen kom fram.

Klockan nio igår kväll kom vi hem!
Sjukt trött idag men det var helt klart värt det. Hade så himla kul och efterfesten var helt klart höjdpunkten. 

Efterfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0