Nu är det vår!

Vilken helg va! Var ute och åt sjukt bra asiatiskt mat på Jonoe uppe på Grünerløkka med Mats, T-björn och Jimmy under fredagen. Blev så sjukt mätta att jag för första gången ever inte åt upp maten. 

Under lördagen tvingade jag ut Mats på stan där vi strosade runt, drack öl, jäste i solen och planerade vidare på vår kommande resa! Jävlar vad pepp jag är!! Den kommer bli fet. 
Åt mer japanskt på Kamai, vilket har blivit min nya grej. Kamai är fantastiskt, bra priser, bra mat och mycket smaker! BAO is the new shit. 

Söndagen tog vi en sväng förbi Louise och Tobbe där vi lekte med tvillingarna och åt blåbärspaj innan vi drog vidare ut med bilen och kikade lite på utsikten över Oslo och sen vidare ner till Bun's där jag åt den bästa  Tuna-burgern evah!! Avslutade med att ligga på bryggan och bara lapa i sig solen. 

Nu när min kamera är inne på lagning så uppdaterar jag snapshat lite mer. Sugna? 
Snapshat : Tweakies 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0