Och där kom vårkänslorna!... på riktigt.

Visst har jag känt av att våren smyger sig på men igår fick jag verkligen vårkänslorna insparkade i skallen. 
 
Det började med att Mats och jag bara skulle ta en kaffe ute i solen. Det ena ledde till det andra och plötsligt satt Sandra och Daniel bredvid oss. En kaffe, en öl, nä, nu beställer vi in en flaska rosé!  Flera härliga människor kom och joinade oss och klockan blev mat-dags.
 
Mats hade googlat upp ett nytt burgarhak i en nybygd del av Oslo ( dom bygger fortfarande ). Buns burgers. Damn säger jag, bästa burgaren jag ätit i Oslo. Brödet var sjukt gott och tryffel pompan satt där den skulle.
 
Avslutade med en kaffe-baileys och drog sen hem i lagom tid. Det här var en av dom bästa lördagarna det här året. Eftersom att jag är en soljunkie så kommer jag säkert skriva så varje soliga lördag framöver. Livet känns så jävla mycket enklare med denna 3-kombon - Sol, värme och vänner.
 
Bjuder på en bild bomb (!!).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0