Utvilad

Den här helgen kom Jimmy och Therese på besök igen. Bandet måste repa och vi tjejer måste få snacka av oss. 
Therese ooch jag satte oss på Den Gode och åt en av dom godaste pizzorna jag någonsin ätit. Vi drack två öl och gick sen ut och vandrade runt, tog bilder och snackade skit. Kom oss i sängs i tid för att nästa dag dra till gymmet. 
Älskar att starta dagen med träning! 

Pojkarna stack och repade och vi gjorde oss iiordning och gick på stan. Therese handlade upp hela hennes resekassa till USA och vi unnade oss ännu en god pizza. Kan ju inte säga att jag var bättre själv med att hålla i pengarna.
Senare på kvällen när boysen kommit hem drog vi till Delicatessen och käkade tapas. 
Unnade oss lite mer öl och vandrade sen hem i tid. Andra kvällen i rad!! 

Idag har vi bara legat i soffan och slappat. Känner mig tamefan vuxen!


Kommentarer
Postat av: Sanna Eriksson

så gott :D

2015-07-26 @ 22:07:27
URL: http://dreamspo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0