Månadens Favorit

Tänkte börja med en ny kategori här på min blogg och den heter Månadens Favorit/er.  Det här kanske kan bli lite som en motivation för att jag ska börja blogga lite mer?  Jag kan inte garantera att det kommer ett nytt inlägg varje månaden men jag ska göra ett försök.
Det kommer komma både nya och gamla favoriter, typ det som jag har sträkt handen efter lite extra just den månaden.
 
  Lets start!
 
Den här månaden vill jag göra en Shout Out till Lush egna färska ansiktsmask - Cupcake. Jag fick min första burk när jag lämnade in 5 stycken tomma burkar som jag hade tömt. Lämnar man in 5 stycken tomma och rena burkar så får man tillbaka en valfri färsk ansiktsmask. Detta gör dom för att dom ska få in sina burkar igen och att inget åker ner i papperskorgen och inte får återvinnas. GO LUSH!
Jag frågade efter en mask som skulle hjälpa till att matta ner huden, ta bort orenheter och överflödig olja.
Ja, jag har en väldigt oljig hud och har tidigare haft väldigt mycket problem med finnar. Talgproduktionen kan man ju inte klaga på, den fungerar! Disslike.
I alla fall, inte bara att den här masken luktar sjukt gott, den fungerar också. Jag brukar lägga den på kvällen eller på morgonen innan jag sminkar mig om jag har tid. Låter den sitta i 10-15 minuter ( om inte mer ) och sköljer sedan av den. Huden känns lugn och även återfuktad. Märker även att mitt smink sitter mycket bättre och jag känner mig matt längre. Ska jag gå ut eller gå på nån fest eller annat event så är den här ett måste, LOVE IT!
 
 
Ansiktsmasken kostar 125 SEK / 118 NOK och innehåller 75g. Den ska också förvaras i kylen då det är en färskvara. Den har en hållbarhet på ca 1 månad.
 
Har du någon favoritmask från LUSH?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: petra

åh vad spännande jag har bara köpt badbomber från lush,kanske man ska ta och köpa denna mask :)

Svar: Jag tycker att den är helt fantastisk. Fungerar så bra till min hud och hudtyp 😄 Har du samma så testa. Hoppas den fungerar lika fint för dig! :)
Tweak

2015-12-29 @ 20:39:10
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se
Postat av: iza svenningsson

Åh den måste jag köpa också!!

2015-12-30 @ 03:12:53
URL: http://izahannaelin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0