Nu är det inte långt kvar

Jag tror seriöst att jag missbrukar den meningen. Det är inte långt kvar nu. Men det är faktiskt inte så många veckor kvar tills vi fyra sitter på planet från Oslo till Los Angeles. 

Jag är så överpeppad just nu. Vill åka till andra sidan klotet, till värmen, god mat och massor av utflykter. Hänga i Hollywood med vänner, spela bort pengar i Vegas och shoppa sönder Mats bankkort. Jag har seriöst haft Cravings på grilled tuna och Sephora. På dagtid drömmer jag om mat. På natten drömmer jag om smink. Förstår ni peppen, vaknar upp varje morgon av att jag i drömmen stått på Sephora där jag stressat, tagit fel produkter eller helt enkelt glömt bort några. Brukar oftast bli så för att Mats i vanliga fall sitter på en stol vid utgången och väntar. Börjar iofs få ner Therese i träsket så jag kanske kommer få med mig allt jag vill ha, + att vi bor 5 min från Sephora....

Ja ja.. ska fortsätta missbruka " nu är det inte långt kvar " lika mycket som Game Of Thrones missbrukar " The winter is coming" fram tills resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0