Belöning

Söndag. Det vill säga Städ-dag! Lite smått slitna efter gårdagens spelning som vi var på. Direkt efter mitt skift på Rock In igår mötte jag upp Mats och Peter och kollade på Kill City Bandits. Vi smög hem runt halv 12 och tryckte pizza i soffan. Jag önskar att någon hade filmat oss för det var typ mat överallt. 3 öl var och vi hade oss en varsin karatefylla...typ.

Men iallafall, städning måste bli gjort så det var bara att starta. Skickade iväg Mats så att han kunde repa och plöjde igenom hela lägenheten. 

Som belöning blev jag bjuden ut på middag och du... jävlar vad gott det var! Enchiladas med extra ost satt precis där den skulle!


Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-08-09 @ 21:49:03
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0