UNIF Choke Boot Cravings

När jag får en idé om att jag ska äga ett par skor, ja då slutar det oftast med att jag gör det. 
Det typiska är ju bara att jag alltid väljer dom där dyra skorna. I 2 dagar har jag nu gått runt och suktat efter ett till par från UNIF. 2 dagar!!! Det brukar ta mig 2 timmar och sen har jag klickat hem dom. Pga att storlekarna är typ slut överallt och att det typ bara finns 35, 35.5 och 36.5 kvar så försöker jag spana om hur dom faktiskt är i storleken. 36 brukar passa mig väldigt bra men nu efter 1-2 år så måste jag ha en tjockare strumpa i  annars glider jag runt i skon, speciellt mina trench boots från samma märke.

Ska söka lite mer på det där  så hoppas jag att jag får ett svar som passar mina fossingar.


Kommentarer
Postat av: PT Jessica

Til å begynne med syntes jeg ikke noe om de skoene, men nå begynner jeg faktisk å få sansen for dem :)

Jeg og syns du burde eie ett par sko til :P

Svar: jag hade också problem för dom i början men ju mer jag ser på dom ju mer vill jag ha dom!! :)
Tweak

2015-04-08 @ 12:32:59
URL: http://ptjessica.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0