Shake Shack

Mats och hans kompanjon google hade vart i fartet och letat fram dagens lunch. Shake Shack. Det började med en liten korvvagn och har nu växt till sig till en kedja. Den första av dom alla låg i Madison Square Park så vi knallade dit. Vi visste om att det skulle vara en vidrig kö men att det helt klart skulle vara värt att stå i den. Till och med personalen på hotellet blev helt till sig när vi sa att vi skulle dit. 
 
Nästan en timme stod Mats i kön medans jag fixade ett bord åt oss. Tog iofs bara 10 minuter och sen hade jag ett bord. CHILL! Dom har en webcamera så att man kan gå in på deras hemsida och se hur lång kön är. 
 
Mats köpte till mig, den godaste kycklingkorven jag någonsin ätit. Mats fick sin burgare och vi gick därifrån nöjda! Det roliga var att dom till och med hade en liten meny för dom fyrbenta.
Självklart är det inte så lång kö till alla Shake Shack men det är väl just för att det är den första och där allt startade.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0