Central Park

Alltså, vilken stor park det här är! Det händer något i den där parken hela tiden. Det kanske inte var sånt som föll oss i smaken men det var kul att se så mycket liv. 
Men. Personligen känner jag så här, Been there done that! Åker jag till New York igen så drar jag inte dit igen om jag säger så. Visst, det var skönt att komma bort en stund från själva storstadskänslan men efter en stund så kändes det väl mest som om man gick runt i en park.. ja, det var ju precis det vi gjorde. När vi trodde vi hade gått igenom hela ( vilket nästan tog 2 timmar ) så ville vi bara därifrån. Vi kollade sen på en karta och det visade sig att vi bara kommit halvvägs!!!
 
Kan ju inte säga att det inte kändes lite häftigt att gå runt i en park och sen ser man hur det växer stora byggnader runt omkring sig. Vet inte heller om vi kanske var på fel sida av parken men, hur ska man veta? 
ja ja, nu har man sett det iaf och jag tycker att det ser mycket bättre ut på håll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0