Oops

Alltså får Mats köpa en förskottspresent till mig, ja då vill ju jag också göra det. Såg ett par skor på nätet och min hjärna stannade upp. Jag-måste-ha-delen av hjärnan började gå i varv och jag tröck på buy-knappen så fort att jag inte fattade vad jag hade gjort. Har jag betalat hyran än? Jag ska ju till Thailand om 2 månader? Therese och Jimmy kommer ju i helgen och då behövs pengar.. När en viss del av hjärnan får bestämma så betyder allt runtomkring inte ett skit. 

Så nu sitter jag här ( med hyran betald ) och väntar på ett brev från Tullverket. Suger att man hittar allt från amerikanska sidor, det blir så dyrt då. 
Mats kallar mig redan för Lilla My. Han tycker dom påminner om hennes skor, fast mer alternativa antar jag  Hoppas skorna passar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0