Happy birthday to me!

Nja.. inte riktigt än, men snart. 
För första gången i mitt liv är jag sjukt peppad på att fylla år. Jag är ett December barn och dom senaste åren har rent ut sagt bara varit rent helvete. Inte bara att det är kallt och sjukt dåligt väder. Det har även vart så att ingen kommer ihåg min dag, bråkat med nära eller kära och bara haft det skitdåligt. Ångest rent ut sagt.

Men i år så blir det ändring på det. Mats har nämligen köpt biljetter till Thailand till oss så att vi kan fira oss båda. Det kommer bli vår 60-års resa eftersom Mats också fyller år i December.

Hur nice är inte det! 3 stycken 5 stjärniga hotell under 2 fantastiska veckor i värmen med min andra hälft!
Peppen är maximal!
Tack Mats!!! ♡  



Kommentarer
Postat av: frida

Mupp! Vet nog en som alltid kommer ihåg din dag. Skönt med lite lyx ändå ♡

2014-10-01 @ 14:16:43
Postat av: Nina

Fan va go Mats är! Så himla kul :)

2014-10-02 @ 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0