Hjälp.....

Jag har oturen att ha en hy som alltid blir oljig under dagen och jag är en person som gillar en matt finish. Typiskt va, man får aldrig det man vill ha. 
Jag använder mig av MAC's Prep and Prime Face Protect SPF 50 och det är en av dom bästa primers som jag har prövat för just oljig hud. Självklart tar ju alla produkter slut samtidigt så jag tänkte att jag skulle börja lite lätt med att köpa in en ny primer. Går till MAC och får svaret. " Nej den har vi inte haft inne på jättelänge. Dom håller på att laga en ny formula så vi vet inte riktigt när vi kommer få in den igen"  WHAAAAT!??? Jag lovar att paniken lös ut ur mina ögon och jag kände mig svimfärdig. Dom ringde runt till olika butiker och den var slut överallt!! 
 
Är det någon i Sverige som går förbi en MAC-butik så får ni gärna fråga efter den. Har dom den så köp den till mig! Självklart får ni betalt, men det är bara om ni vill.......
Eller, är det nån som har tips på en primer som är lika bra? Jag har flera primers hemma men det är just den här jag vill ha!
 
Jag har grov panikångest just nu för om ca 3 veckor drar jag till Thailand och då behöver jag den!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: andreadoria

Jag kollar idag på NK! :*

2014-11-13 @ 10:56:40
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0