Fullt upp

Damn.. har inte vilat mycket den här helgen. Gick upp 04.45 på lördagen för att dra och jobba. Sen direkt hem för att byta om och sen vidare ner till stan igen för att möta upp Lynn. Hon ska flytta hem till Sverige igen så vi hade bokat upp oss på en liten date. Åt sjukt god mat och hamnade sen på uteserveringen under filtar och värmelampor. Drack och snackade skit tills klockan plötsligt blev allt för mycket. Sjukt mysigt. Nästan så att jag vill köpa en värmelampa och sätta på balkongen. 

Idag står jag här vid maskinerna igen. Men men vad gör man inte för lite extra pengar.
Nu vill jag hem till min man och äta glass i soffa  framför nån värdelös film. 

Hej hej pengar
Hej då pengar

Kommentarer
Postat av: Therese

Duktig är du! :)

2014-11-20 @ 16:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0