Tjo hej.

Igår när Mats och jag satt på Arlanda på väg hem till Oslo så snackade vi med massa folk och typ alla skulle ut. Då kan inte vi vara sämre så vi tänkte att vi gör det samma, pluss att Gabbi var på besök i Oslo och henne ville man ju träffa.
 
Vi kom hem ganska tidigt och gjorde oss i ordning. Mats for iväg till Paps och jag upp till Louise. Runt 22 möttes vi upp hemma hos Stina och förade lite. Sen vidare till Skuret där Cato hade födelsedagsfest. 
Jag vet inte riktgt vad som hände med det kändes lite som om man fick göra vad man ville på krogen igår. Folk sprang runt halv nakna och bara röjde. Hoppa upp på scenen dom har och dansade till... ABBA? Eller nått liknande var det i alla fall och jag vet inte varför dom spelade sån musik mitt i all metal och hård rock?  hmpf... bra fråga. 
 
Men kul var det och vi var som vanligt ett riktigt fint gäng.
 
Bild bomb, varså gooooo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0