Oldies

Frida och jag blev typ bästa vänner för ca 15 år sen. Vi har typ gjort det mesta med varandra. 
Hennes man Patrik gick jag i samma klass med, 4an - 8an men vi har hängt med varandra efter det också. 
Nu går deras barn i samma skola som jag gick i när jag gick i lågstadiet. 
 
Det här är personer som betyder mycket för mig och när jag fick ett mail om att dom är ute på road trip  i Sverige med kidsen och skulle ha vägarna förbi Norge så blev jag superglad! 
Träffar dom allt för sällan och besök hit är inte ofta man får. Eller, jag har haft turen att ha några vänner som faktiskt orkat pallra sig hit men med tanke på att jag har bott här i typ 6 år så är det inte sååå många. 
Så långt är det inte och det kostar faktiskt inte mycket att åka hit. 
 
En hel del promenerande blev det och jag är förvånad över att ungarna faktsikt orkade så länge med tanke på att det var närmare 30 grader ute. 
 
Nästa gång ni kommer hit blir det utan kidsen och då gör vi Oslo på riktigt!
 
Bilderna är stulna från Frida då jag inte orkade ta med mig en kamera. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0