Vi bara hänger lite..

Asså, jag kan inte sluta tänka på onsdagen när vi hängde i silke. Det var så grymt kul och jag vill bara göra det igen. Sen att tiden inte räcker till när man är i Stockholm är ingen nyhet. Att bara få träffa sina nära och kära en dag/kväll håller inte. Nu har jag fått mersmak och vill bara träffa alla mer. 
 
Jag ska försöka åka till Stockholm fler gånger i sommar så att det inte blir så lång tid mellan gångerna. 
 
Tack igen Stina för en fantastiskt dag. Nästa gång blir det mer silke, utgång och ännu fler bilder att skratta till! Du betyder otroligt mycket för mig! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: stina

Visst blir man helt hooked?! Skulle vilja hänga i silke hela dagarna om jag kunde ;) vi får lätt styra upp något igen nästa gång du komme! Och du betyder otroligt mycket för mig med! <3

2014-04-19 @ 00:43:33
URL: http://artofecho.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0