WALK OF FAME

Therese som aldrig vart i L.A måste ju självklart se Walk of sh.. fame. Vi tog oss en promenix, en lunch och en liten shopping runda. 
Tror vi gjorde ett av dom bästa köpen idag. Vi köpte oss två mobiltelefon. Dom billigaste som dom hade med 400 minuter att ringa för. Nu kan Therese och jag gå vart vi vill, i vilka butiker vi vill och grabbarna kan gå och sätta sig och drick öl. 
PÖRFA! Kan dock vara bra om jag svarar i telefonen när det ringer också... iofs svårt när man inte satt på ljudet eller vibratorn. Men grabbarna hittade oss på Sephora så ingen skada skedd....
Blandade bilder från Therese och min kamera. 



Kommentarer
Postat av: Stina

Va fin färg du har i håret!!! Ha så himla kul där borta, jag är sjukt avis!!! Puss från Oslo

2013-09-17 @ 11:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0