Burger & Beer Joint och allt för starka slushies!

Mats har vart så duktig och sökt genom hela internet på olika restauranger, så igår drog vi iväg till en av dom. Burger & Beer Joint. Sjukt bra service, sjukt bra mat och sjukt god öl!!!
 
Jag är glad att vi delade på en förrätt för lökringarna var gigantiska. Burgarna var fantastiska och så fick vi in skinny fries som var friterade i tryffelolja. NOM! Drack hallon och blåbärsöl till maten också, vilket passade väldigt bra till det salta.
 
Sen drog vi iväg, vi tänkte ta oss nån drink och hade blivit tipsade om ett ställe som ska ha väldigt många typer av slushies med massa sprit i. När vi kom in märkte vi att det var ett väldigt brunt ställe, då menar jag inte som en brunpubb i Oslo som bara serverar öl och dom simplaste drinkarna eller nån sunkig sportsbar, nu menar jag BRUN.
Mats och jag har aldrig kännt oss så vita som vi gjorde då men jag tyckte att det var lite kul. Det var så mycket ljud.
Tror det satt kanske 2 vita personer till där av kanske 50?
 
Iaf, slushiesarna var ( sjukt ) kalla och smakade bra. Man kände inte av den där spriten som var där i..... först på hemvägen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0