Smällare

Storstädnig på gång i förådet. Varje gång jag har flyttat så har jag bara tagit väskor och kartonger och kört dom till nästa källare eller föråd och sen har jag inte rört dom mer. Mats har väl typ gjort det samma så efter några år tillammas så har vi lyckas med å fylla ett föråd. Inte bara att Mats alla förstärkare och bandprylar tar mycket plats, men så många lådor och så många väskor fyllda av skit.
 
Så i veckan kollade vi på Finn.no's gratis prylar och hittade två bokhyllor som vi sen hämtade. Nu har vi sjukt mycket plats i förådet och det är väldigt organiserat. Vi sitter just nu på golvet och rensar ut massa kläder. Sånt som ska slängas, säljas, sparas och sen sånt som ska in i klädinsamlingar.
 
I en av  väskorna hitta jag en påse full med smällare. Dom ligger fortfarande kvar i Fujifilm påsen som man fick från videobutiken där dom sålde smällarna i Skogås. Jag vet att det var pappa som köpte ut dom till mig för det var 15 års gräns på den tiden.
 
Inte direkt så att jag skulle våga smälla några nu, dom är säkert livsfarliga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0