Klosteret

Frida fyllde år i måndags och varken Louise eller jag kunde komma till henne då hon hade en liten mottagning. Vi är ju ändå typ som dom tre musketörerna. KÄRLEK! Bästa vänner liksom.
 
Så Louise och jag bestämde oss för att bjuda ut frida på en liten middag.
 
Hon trodde i och för sig bara att vi skulle sitta hemma hos Louise och dricka vin och snacka skit.
Hon kommer till Louise och då har vi satt upp ballonger i hela lägenheten ( okey, det synns inte men det var sjukt mysigt ) plus fixat snacks och vin. 
Frida blir super glad och tror att thats it, tills vi säger att vi ska gå ut.
Hon får inte veta vart vi ska så det är bara att klä på sig kläderna och gå ut. 
 
Oslo är väldigt centralt så efter 5 minuters promenad så kommer vi fram till Klosteret. Sjukt mysig restaurang med fantastisk mat. inga lampor utan bara levande ljus.,
 
Jag älskar att få se mina vänner glada. Att bjuda ut dom på middag och ge dom ett fint minne.
 
Jag var sjukt skakig i händerna ikväll så bilderna suger..
Nu måste jag sova... jag är nog lite full....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0