Det blev inte som planerat

Asså grejen var ju så att jag satt hemma hos Jocke och Juden och förfestade lite lätt. Sen drog jag ner och jobbade lite granna och så skulle jag ju komma tillbaka. 
Men det blev inte riktigt så... När jag stod i baren så dök plötsligt Hanna från mitt andra jobb upp. Dom skulle bara ta en öl innan bion men det slutade med att jag hoppade över till "rätt sida av baren" och joinade hennes fölk.
 
Det blev ingen bio för dom och den blev ingen chiligryta för mig. Vi satt kvar till stägning och sen satt jag kvar efter stägning och försökte dricka massa vatten och hålla balansen på stolen. Det var första gången som många av fölket på Rock In har sett mig så berusad och det fick jag höra nåra gånger... okey asså jag var ju inget drägg men jag dricker mig som sagt aldrig full full...
 
Idag har jag vart bakis för första gången på evigheter. Ätit en sjukt vidrig pizza ( slängde halva ) och bara kollat på film med Mats. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0