Vi bah kör.

Jag tycker att det är så fantastiskt att man har kompisar som man vet alltid finns där. Frida är en av dom få. Varje gång vi ses så är det som att vi sågs för några dagar sen. Det här, Jaha ja.. vad gör du nu då? ... eller allt bra annars? Du vet den här.. man letar efter frågor för att hålla samtalet igång. Vi börjar skvallra på en gång, snackar planer som man vill göra, kids och ja gud vet vad. Vi skippar det här kallpratet och kör på som vanligt. Båda har blivit så mycket vuxnare än vad vi var när vi träffades men ibland känns det som om vi kan skämta om precis samma sak som då. 
 
På lördagen så smet jag över till Frida och Patrik för att grilla och dricka några glas skumpa och vin. 
Patrik bjöd på grillad fisk och vi satt ute till ganska sent innan det började bli lite för kallt. Sen väl inne så delade jag och Frida på en flaska vitt och vi bestämde oss för att dra ut och springa dagen efter.
Grejen är att jag ska upp tidigt för att hinna med ett flyg och ska ju iväg och jobba.
 
Klockan 7- halv 8 ringer väckarklockan och inte långt efter det får jag ett sms av Frida. 
Vi gjorde det! Vi stack ut och sprang. Inte illa pinkat med tanke på att jag kom i sängs runt halv 2 !
 
Nästa gång kanske vi kör en grillning hos oss i Oslo? Eller vad säger du Frida?
 
 
 
 
Nu är det ungarna som lär mig.. dagens spel är sjukt svåra! 
 

(lånar din bild Frida ^^ )
 
'
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

Ja helt klart, grillning i Oslo!!!! Helst utan massa ben då haha

2013-05-29 @ 07:08:54
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0