Stockholm weekend!

Oh det var så skönt att åka hem till Stockholm och hälsa på familj och vänner. Självklart hinner man inte äns träffa hälften av alla man vill men några få, men otroligt fina personer fick jag träffa i alla fall.
 
Blev en del shopping och god öl. 
Vad mer ska jag säga.... Jag älskar Stockholm <3
 
 
 
Jag som trodde att Skogås hade klarat sig undan från alla bränder.. nej nej här eldar vi upp Centrum
 
Fantastiskt att komma tillbaka till Sverige där man kan få smak på laktosfria varor. 
 
Alltid lika kul att komma hem till föräldrarna. Det står alltid en massa paket och väntar på en 
 
På väg mot shopping!!! 
 
 
Gick även på vernisage med Linda och Alex.
 
Träffa Madde och gick på stan. Tog oss en öl... eller 5 och fick besök av Jesse!
Evigheter sen jag träffa dom här grisarna <3
 
Och underbaraste Nina kom förbispringande <3 <3 <3
Gud vad jag har saknat dig hjärtat!
 
Är glad att jag fick träffa en av grabbarna grus iaf <3
Nästa gång kanske jag får träffa hela gamla killgänget?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0