Faster

Har svårt att se mig själv som faster Emma-Maja.. Jag som är livrädd för små barn. Man vet aldrig när dom ska börja gråta och varför dom börjar gråta.. Gör man rätt eller fel. Hur håller man i en sån där? 
 
Senaste året har det börjat gå lite bättre med kidsen och jag försöker att inte visa min rädsla... kan ju vara bra eftersom att jag nu är faster till en fantastisk liten krabat.
En av nackdelarna med att bo i en annan stad, i ett annat land är att jag är alltid en främling när jag träffar Lou och han är livrädd för mig. Om nått år så kanske han kommer ihåg mig och jag kanske vågar gå fram till han och krama om han utan att han ska börja gråta för att den där läskiga tanten är där igen haha.
 
Så läskig är jag ju inte..
 
Bror och Lou.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0