Date

Stack över till Lottes bar igår för en date med henne. Det var så otroligt lugnt så vi satt bara i soffan fram tills hon slutade och drack lite öl. Snackade skit och drack lite mer. Tiden gick och och ölen ramlade in, shotsen ramlade in och sen även drinkarna.
 
En sån där spontanfylla.
Idag vaknade jag upp när klockan ringde för att dra till jobbet. Smaken av Thaimat och sprit var ingen fin blandning. En påse med Vårrullar hittade jag i frysen också.
Dom delar nämligen kök med ett asiatiskt hak så vi tröck i oss tofu och vårrullar.. eller jag gjorde iaf..
 
Klarade mig undan bakisdöden men tänker nog vila ganska flitigt den här helgen.
Hoppas ni får en fin helg folkens!
 
PÖSS!
 
Peppad på att vara med på bild?
 
Sötnöten hade köpt lotter till oss! Dock ingen vinst.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0