16.03.13

Min maskin som jag kör på jobbet är trasig så det blev inget jobb den här helgen. Skönt men ändå inte, jag är rastlös men föröker att inte göra så mycket så att jag kan få vila ut.
Men jag har hunnit träna, tvätta, byta sängkläader, vika tvätt och lite andra småsaker så nu blir det soffan.
 
Imorgon tidigt ska jag iväg till gymmet igen. Ska pröva mig på Spinning. Jag är rädd!
Jag vet hur skönt det är när ett spinning pass är avklarat men bara tanken av att sätta sig på den där cykeln gör att jag får träningsvärk och öm röv.
 
Idag körde jag styrka & core och sen lite kondis på det. Beach 2013 here i come!
 

Kommentarer
Postat av: frida

Hejja hejja hejja, men du är ju redan fit!

Svar: Haha nej men inte på magen och benen :(
Tweak

2013-03-17 @ 21:22:30
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0