Tapas och parkhäng

Igår hade underbara Louise födelsedag. Jag bjöd ut henne på Delicatessen Tapas Bar, hennes, eller ja, typ allas favorit ställe. Dom har verkligen stans bästa tapas. Vi började med lite rosé ute i solen. Kocken måste ha hört att Louise fyller år så dom kommer ut med världens godaste (!!!) cava-sangria och lite oliver. Vi satt säkert ute i över två timmar innan vi bestämde oss för att gå in och beställa mat.
 
Sen kom Mia förbi och hämtade upp oss och vi gick vidare till parken där vi mötte upp Jocke. 
 
Lite efter 9 gick vi hem. Dom andra skulle ut men jag kände att jag hade skulle sluta när jag hade det som top. 
Mötte upp Mats och vi drog iväg och köpte Mat och grisade i soffan <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0