Galaxy jacket och OPI top coat

Som vanligt börjar jag med att ursäkta mig om hur dålig jag är på att blogga. Jag verkligen ogillar att sitta framför datorn nu för tiden. Jag har hur mycket bilder som helst som fortfarande ligger på kameran men jag orkar bara inte bry mig.
Och pga att blogg.se's Android app suger så orkar jag inte lägga nån energi på att blogga från mobilen heller!
 
Men idag är jag på så sjukt bra humör, detta är jag inte van med så det känns lite konstigt. Själva grejen att vara glad utan anledning, kan man vara det? Tydligen!
 
+ att jag har fått en nya kamera så jag kanske.... kanske kommer orka bära med mig den.
 
Längtar tills klockan blir 16.00,  då blir det lite mat och öl med Jocke! Känns som evigheter sen jag träffa honom!
 
 
Dagens:
Svarta Diesel jeans, lila linne, galaxy jacka och boots!
Jävlar vad cool jag är! eller......?
 
Btw, Måste bara tipsa om det här överlacket. Det är nog det bästa torka-snabbt lacket jag ever testat!!!
Redan efter 5 minuter så är naglarna helt torra och det är bara att grisa vidare.
LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0