Segast i stan

Grejen var ju att jag skulle ta min dator till Elkjøp ( Elgiganten ) och lämna in den så att kanske dom kunde låsa upp den, men jag är så seeeg. Jag orkar inte ta mig dit. Okey, vi har ju flyttat + att det är sjuuukt mycket att göra på jobbet så det blir inte mycket tid över för att åka iväg och ta hand om såna grejer... eller träffa vänner!
 
Nu har vi fått ordning i lägenheten, typ. VI råkade köpa världens största soffa och den passar så sjukt bra i vårat stora vardagsrum. Me like! 
 
Jag längtar lite tills på lördag. Då ska jag äntligen hänga lite med Frida och Louise.  Dricka lite öl och chilla och snacka en jävla massa skit. OOOOH ge mig lördag!
 
Sjukt onödigt inlägg men ville väl mest säga att vi lever och att jag ska försöka ta tummen ur och fixa min dator.. försöka....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0