Memories Lane

Stina kommenterade en gammal bild på Facebook där vi badar i Sergers torg fontänen en sommar för ca 10-11 år sen. Damn vad tiden går fort. Ta mig tillbaka, i alla fall för en stund!
 
Jag började sakna Stockholm riktigt mycket nu. Och speciellt efter förra helgen då jag av en slump lyckades träffa på ( nästan ) alla goa vänner som jag umgicks mycket med förr.
 
Nu har jag börjat titta på massa gamla kort och blir lite väl nostalgisk av mig.. usch :(
 
 
Gammal bild tagen med en gammal kamera. Måste nog kolla igenom mina gamla fotoalbum när jag kommer hem till Stockholm nästa gång.
Miss you girl! <3
Glöm inte att vi har en ny date i fontänen nästa gång vi ses.
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, jag känner exakt lika dant! Har tittat igenom gamla bilder och saknar den bekymmerslösa vänskapen och tillvaron vi hade då <3

Ser fram emot vår reunion nästa sommar! =D
Miss u to!

puss

2013-12-18 @ 12:11:54
URL: http://artofecho.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0