Julafton

Vilken dag asså. Mats och jag vaknade upp runt 9. Gick upp, åt gröt och kolla på nyhetsmorgon på TV4 och öppnade paket. 
Jag har den bästa pojkvännen ever då jag fick ett par sjukt snygga skor som jag hade önskat mig. Mer om det sen. 
 
Jag förstår inte hur mina föräldrar orkat ha julafton hemma hos oss förut då det är sjukt mycket som måste planeras. Att få all mat klar i tid och samtidigt hålla allt varmt. Städa, pynta och få allt på plats. 
Men vi klarade oss ganska bra. Vi hade även ett hunddagis då 3 hundar sprang löst i lägenheten vilket man märkte väldigt väl idag.
 
Jag stod i över 30-40 minuter och dammsög av soffan!!! Ny regel i detta hus, NO MORE DOGS IN MY CAUCH. Torkade även piss och tassavtryck från hela golvet och balkongen idag. 
 
Jag tycker kvällen vart väldigt lyckad även fast alla blev helt förlamade efter maten. 
Runt 12 tiden fick vi slänga ut allt folk då Mats inte klarade av hundhåret längre. Han klarade sig förvånadsvärt bra hela kvällen måste jag säga.
 
Vi hade även en liten brand i huset, en plastpåse för nära ljusen. Fast folk reagerade ganska så fort så det ända som hände var att vår byrå fick ta lite stryk och skulle behöva lackas om. ^^ 
 
Tycker dock folk reagerade snabbare när nån av hundarna var på väg att pissa på granen haha.
 
 
Massa paket under granen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0