1a Advent

Jag vet inte vad som har hänt med mig i år. Jag brukar i vanliga fall hata julen, ogillar att julpynta och vill bara att december månad ska gå över. 
Men i år vill jag julpynta. Jag vill ha en julgran och så fort jag ser julpynt i butikerna blir jag helt tokig. 
 
Jag vet inte om det är för att vi ska vara hemma i Oslo i år och fira jul?- Vi ska nämligen ha ett julbord med dom vänner som inte kan åka hem över jul för att dom ska jobba eller för att det kanske blir för dyrt att åka hem så pass få dagar.
 
Julsjärnan sitter redan i fönstret och idag fick jag tända på första ljuset på våran adväntstake. 
Idag fyller min bror år, på tisdag fyller min brorson år och på söndag är det min tur.
 
På torsdag åker vi till Stockholm för att fira hela gängen. Peppad !!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

Myyys. Jag är ledig både 5 och 6 om vi ska försöka promenera eller fika :)

Svar: Ja men det låter jätte bra.. Som sagt. kommer den 5e på kvällen till Skogås runt 7 tiden. Så kanske då? Eller på kvällen den 6e? Vi ska till stan på fredagen och shoppa lite under dagen :)
Tweak

2013-12-01 @ 11:17:33
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0