Slitvarg

Är helt slut !!!!
Vi drog som sagt iväg på lite shopping och vi har precis kommit hem. Jag hittade ett par nya klackar, nya Converse och ett snyggt vintage bälte, även Mats hittade ett par skor! 
Sen drog vi och käkade på Umami Burgers. Jag var så rädd att min burgare var nötkött så Mats fick provsmaka och jag hade turen på min sida... Nu för tiden tycker jag veggi/kalkon burgare ser och nästan smakar nötkött.. fast Mats säger varje gång att man känner stoooor skillnad. Det var ju faktsitk över 7-8 år sen jag åt en biff så mina smaklökar kanske inte riktigt kommer ihåg hur kött smakar, jag kanske äter lite för mycket med ögonen?
 
Men iaf... nu är vi äntligen tillbaka på hotellrummet. Vi har svept i oss en öl på balkongen och ska lägga oss i sängen. Mina fötter är helt slut och jag somnar typ sittande nu när jag skriver det här.. 
 
God natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Är det där en vegoburgare? Ser ju skitgod ut!

2013-09-02 @ 11:49:59
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0