Skogsröjet 2013

Jag har typ vaknat till liv nu.. typ.  Den här veckan har jag jobbat, åkt hem, ätit godis och glass och sovit sjukt mycket. Måste ta mig till gymmet nån dag, haha. Aja man är inte 20 längre och orkar inte festivala som man gjorde förr.
 
Men jag hade sjukt kul under dom här dagarna. Det är värt att vara trött 2 veckor efter en sån här festival. Jag sov inte så mycket men hey.. inte många som gör under festivaler. Det är inte lätt att sova när man blir ungstekt inne i en bil. Men jag ska nog inte klaga, vi hade ju duntäcke, kuddar, en härlig madrass och massa annat götta.
 
Nu när jag har vilat upp mig känner jag mig sjukt sugen på en till festival men jag får vänta, vi drar ju till USA om bara några få veckor!!
 
Vi hade sjukt tur med vädret, nästan lite för varmt men man får inte klaga, bara påpeka!! något av bästa när det är så varmt är att alla vill till öltältet och dricka kall öl. Jag gillar kall öl.
 
Slänger upp massa bilder från festivalen på FB men självklart kan jag ju inte låta bloggen lida så slänger upp några ( okey,  många.. ) här också!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0