GLOSSYBOX

ÄNTLIGEN !!! Äntligen har Glossybox kommit till Norge.
 
Vad är Glossybox? Jo, en gång varje månad får du hem ett litet paket med 5 stk skönhetsprodukter som du bara betalar 139 kr för.  Vardagslyx. Du får även med info om alla produkterna så du vet vad det är du fått.
För mer info kolla in Glossybox.no eller om du bor i Sverige, Glossybox.se
 
Glossybox passar mig perfekt då jag älskar att testa nya produkter inom smink, hårvård, kroppsvård med mera.
 
I månadens box fick jag :
 
1. Cowshed hand creme -  Super härlig handkräm som gör händerna mjuka
2. Modelco lip duo - Läppstift och läppglans i naturliga färger som även har en liten spegel på förpakningen!
3. Matrix - Shampoo och blasam
4. Smile lab - "whitening strips" som tar bort bakterier och plack, för en bättre munhygien.
5. China Glaze - nagellack. Sjukt snygg grå färg som åkte på direkt. Helt klart en av mina favoriter bland lacksamlingen
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0