Berlin dag 3

Idag var vi så sjukt sega och nästan allt i stan var stängt på grund av långfredagen. Vi tänkte att vi skulle dra på Zoo men det hade blivit så sjukt kallt och snöade en hel del så bestämde oss för att stanna inne på hotellet och spa'a ! Vi bokade in oss på en timmes massage, grisade i poolen och sen inne i ångbastun.
 
På kvällen drog vi till White Trash och käkade Mat. Det var en sjukt coolt ställe, så mycket saker att titta på, stort, trevlig personal och sinnes god mat och dricka! Lätt att jag ska dit nästa gång jag åker till Berlin.
 
 
Inredningen kan jag inte riktigt beskriva för den var så sjukt mixat. Men lite asiatiskt hade den nog allt hö hö..
Vi hade inte bokat bord så vi fick vänta i ca 40 minuter i en trång bar och söp oss mysfulla på deras goda drinkar. Sen tog det nästan 2 timmar innan vi faktiskt fick maten vilket gjorde oss ganska sura. Vi lyckades till och med  dricka upp våran kanna öl, och det var sjukt mycket öl!
Dom kom och bad om ursäkt för det var väldigt mycket att göra i köket men vafan, var är maten!?
 
Sen kom maten in och vi glömde helt bort att vi hade vart där så länge. Deras lökringar var fantastiska, veggo burgaren var en av dom godaste jag ätit och Mats köttbit smakade tydligen sjukt bra.
Vi satt verkligen och njöt av den där maten och avslutade med världen godaste drink.
 
JAG VILL TILLBAKA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså så jäkla sköööönt!!!!

2013-04-03 @ 22:04:56
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0