Då var det dags.

Jag var uppe i 24 timmar igår vilket känns idag. Jag jobbade både på Tine och Rock In. Gick upp 4 på  fredag morgonen för att dra till Tine, kom hem 5 lördag morgonen efter att jag hade jobbat på Rock In.  När jag kom hem så bytte jag och Mats plats i sängen då han skulle iväg och jobba.
 
När han kom hem från jobbet idag så skulle han iväg och repa och jag ska iväg och öppna Rock In.
 
Som tur var så slipper jag faktiskt jobba dubbelt så jag får sluta klockan 9 och då blir det hem till soffan och Mats! Tråkigt när man går om varandra hela tiden.
 
Men men.. nu ska jag iväg..
 
Ni får ha en trevlig lördag folkens!!
 


Sliten tjej i en sliten webcam!
Man fåååååår puta med läpparna!
 
 

Kommentarer
Postat av: therese

duktig du är =) JA det får man!!!

2012-09-08 @ 16:03:57
URL: http://www.theresethunell.blogg.se
Postat av: Fotograf Linda-Pauline Pehrsdotter Weglin

FAN vad snygg du är :O

Svar: Oh.. tack ! :)
Tweak

2012-09-20 @ 17:36:13
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0