Fram med kameran.

Jag har vart otroligt dålig på att använda min kamera. Det har blivit en del instagrambilder då det är så mycket lättare att bära runt på mobilen än en tung systemkamera.
 
Men nu ska jag bli bättre på att ha med mig den där tunga klossen..
Träffade Louise idag igen och hon fick leka modell. Det blev så väldigt många bra bilder men kan nog inte lägga upp alla för då skulle det bli sjuuuukt många bilder i det här inlägget.
 
Testing testing på balkongen, en paus i sängen och sen BANG!
Dom två sista bilderna är helt klart mina favoriter.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nina

Åh va KUL! Det tycker jag låter som en jätte bra idé! Mer kamerabilder! :D

Och så HIMLA fina bilder, på en fin tjej!
Älskar ALLA <3

2012-10-01 @ 21:50:46
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se
Postat av: frida

Bilden mot stenväggen var sjuk fiiiin!!!

2012-10-03 @ 14:44:43
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0