VILLAIN

Har länge vart ute efter ett par vinterpjux som är snygga och lätta att dra på sig. Var inne på DNA och kollade runt lite, hittade ett par skor som jag köpte men kom sen på att det inte alls är såna skor jag ville ha. Jag var ute efter några lite högra mc boots, typ prime boots.
Jag gick tillbaka till butiken och tänkte lämna tillbaka skorna och då fick jag syn på dom  här skorna som kommer från Boots.
 
Dom satt så jävla bra så dom fick självklart följa med hem!
Nu blev det ett par lite lägra skor men det gör inget för jag är sjukt nöjd!
Och jag tycker att dom är mycket snyggare  i verkligheten.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuuuukt snygga!!!! vill också ha!!! =) pussssss

2012-11-15 @ 20:24:55
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0