Tillbaka på Telenor

Då var jag tillbaka på Telenor igen. Dom ringde upp mig och ville såååå gärna ha tillbaka mig eftersom att jag är så grym. Så efter lite lönesnack och krav från min sida tackade jag ja.Jag skrek även fula ord till en stackars dam i kundservice på Tele2. Skulle ringa och kolla hur lång tid jag hade kvar på mitt abonemang och precis när hon svara klämde jag fingret i en dörr och skrek ut den ena efter det andra. Bad självklart om ursäkt och förklarade vad som hade hänt så att ingen dålig stämning skulle skapas ! Så nu står jag vid mina maskiner med uppsatt hår, vilket jag aldrig annars har. säkerhetsgrej.. jaja.dags att jobba vidare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0