Jobb på R.I och sen Gotham Saints

Ikväll är det dags att jobba på Rock In igen. Fan, jag har jobbat så sjukt mycket senaste tiden, men det är helt klart värt det med tanke på att i Norge så är det halvskatt på allt man jobbar in under November. Alla jobbar alltid som dårar bara för att det är sjukt lätt att få ut feta pengar i December. En månad klarar man av att slita lite extra!
 
Efter jobbet ska jag dra direkt till Devilles för att se Mats och hela Gotham Saints spela och sen blir det fest, och jag som ska upp klockan 6 i morgon för att jobba på Telenor... ooooh hur ska det här gå! 
 
Bjussar på en skabbig Webcam bild då min kamera är på jobbet. wooop wooop
 
 

Kommentarer
Postat av: therese

herregud hoppas det går bra ocg att du inte är alltför bakis! jag är sjuuukt avis!!!! synd att jag inte äger en privat jet…….<3

Svar: Det blev jobb direkt efter efterfest. Det här kommer jag nog aldrig göra om igen, sjuuukt sliten haha. Men kunde inte hoppa dom där övertidspengarna!! =)
Tweak

2012-11-24 @ 18:13:31
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0