Tikei mineral

Jag älskar att pröva nytt smink. Jag har för mycket smink och behöver verkligen inte köpa mer men jag kan inte låta bli.
Mitt senaste köp var från Tikei mineral cosmetics. So far so good! Jag är nöjd med resultatet och Kabuki borsten är super skön! Mycket bättre än den från I.D.

Jag började med att köpa prover från deras hemsida. Dom kostar 10 kr stk och det finns allt från ögonskuggor, primer, fondation, concealers, lipgloss, rouge mm.
Köpte olika nyanser från deras fondation och prövade mig fram tills jag hittade den som passade mig.

Priserna är inte fy skam heller. 129 kr för en 9g burk.

Jag köpte ett start kitt som innehåller 2 stk 9g burkar och en stor kabuki borste. Köpte även en Finishing Veil Matte som ska matta ner huden.
I varje beställning får man även två stycken pröver på olika produkter.

Har du prövat någonting från Tikei? Vad tycker du ?

För att komma till deras Svenska sida klicka HÄR


För att komma till deras Norska sida klicka HÄR

Tikie cosmetics

Tikie cosmetics


Kommentarer
Postat av: frida

Vilka härliga, skulle lätt kunna tänka mig ett badkar fullt med dom där och bara njuta av det mjuka =) (lite som att bada i mjölk fast puder haha)

2012-03-27 @ 09:55:21
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste testa! fick inspo av dig och dammade av mina fejk dr martens! =)

Nu har jag satt över pengar iaf så du får säkert dem under dagen =) åter tack!

2012-03-27 @ 12:48:39
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0