Sweden Rock Festival

Det har snart gått en vecka sen Sweden Rock slutade och jag är fortfarande sjukt sliten. Jag är typ glad över att jag inte har nått jobb å gå till.

Årets festival måste ha vart det kallaste året på väldigt länge. Jag missade självklart det bandet jag åkte dit för, Gamma Ray.
Är det nått jag verkligen ogillar så är det regn. Och i år fick man självklart inte ta med sig paraply in på området och vi hade inga ponchos..
Självklart skulle Gamma Ray och Gotthard spela just då det regnade som mest så jag satt fast i bilen. =/

Iband önskar jag att jag var en sån som skrev.. äh orka bry sig, det är festival, och sen bara springa ut i regnet och skita i om håret blir tuggumi av all spray.  Men nej.. sån är inte jag.

Det bästa på hela festivalen  måste nog ha vart den fina överraskningen när Therese och Micke kom ner sista dagen. <3 När dom kom ner och tog solen med sig så blev det festival på riktigt!

Det kom även fram en söt tjej som följer min blogg och sa hej. Super kul :)
Jag blev lite paff och visste inte riktigt vad jag skulle säga så hoppas du inte tycker att jag var otrevlig ;)

Nu längtar jag bara tills nästa festival. Skogsröjet.  Där ska till och med jag försöka bli full och vi hoppas på lite bättre väder!!

Hade gärna laggt upp lite bilder men oftast vägrar min dator hjälpa till. Har försökt i en timme nu.

Kommentarer
Postat av: frida

Happii happii det gör inget att bilderna uteblir, kul bara att du skriver.

2012-06-14 @ 16:09:14
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej då,det var kul att jag fick träffa dig bara så där! :)
Det är ju verkligen slumpen som avgör sånna möten! :)

Svar: Vad bra :) Jätte kul att träffa dig också! Blir det nån mer festival i sommar då? :)
Tweak

2012-06-19 @ 15:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0