Dag 1 av 5

Den här veckan jobbar jag på mitt gamla jobb,Telenor. Det vill säga att jag ska jobba en  vecka som normala människor gör varje vecka.
Fick lov att gå upp halv 6 i morse och det är jag verkligen inte van med.
 
SIM - avdelningen har flyttat ända till Sandvika och det ligger ca 30-40 minuter utanför Oslo med buss. Förut kunde jag ta en bysykkel 5 minuter och jag var framme. Det tog mig 1 timme att komma hem idag! Under mina 4 år i Oslo har jag aldrig jobbat så långt bort som jag var i dag.
 
Jag är glad att det bara är en vecka. haha.
 
Det som var så sjukt var att när jag väl satt mig ner så kändes det bara som om jag har vart på semester och var tilbaka på jobbet.. kom ihåg allt. Det är ju nästan ett halvår (hjälp vad tiden går fort !!) sen jag slutade..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: therese thunell

finaste! du är sjukt snygg i glasögon! jag ser ut som en gammal kärring i mina…=)

Svar: Haha.. Nä det tror jag nog inte att du gør sørru! ;)
Tweak

2012-07-24 @ 09:01:28
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0